Call centeres leszek! - Így készülj fel az interjúra

Call centeres leszek! - Így készülj fel az interjúra kép

Jól kommunikálsz, szeretnél rugalmasan, akár otthonról dolgozni és otthonosan mozogsz az értékesítés vagy az ügyfélszolgálat világában, vagy szívesen kipróbálnád ezeket a területeket?? Akkor a call centeres pozíció pont neked való! Cikkünkből megtudhatod, hogyan lehetsz te is a Genertel profi CC csapatának tagja, és hogyan érdemes felkészülni a személyes interjúra.

Mit csinál egy call centeres?

A Genertelnél két call centeres pozíciót különböztetünk meg egymástól: az értékesítőket és az ügyfélszolgálati munkatársakat. E kettő között sok az átfedés, csupán néhány apró, mégis fontos különbség van a kettő között.

A munkánk fókusza az értékesítésen van. Azon dolgozunk, hogy minél testhezállóbb biztosítási megoldásokat találjunk az ügyfeleink számára. Ám míg az értékesítő az online felületekről és egyéb forrásokból beérkező, potenciális ügyfeleket proaktívan keresi fel, és mindig ő teszi meg az első lépést, addig az ügyfélszolgálati munkatárs az ügyféloldalról induló megkereséseket fogadja és kezeli. Leegyszerűsítve: az értékesítő felkeresi az ügyfeleket, az ügyfélszolgálati munkatárs pedig fogadja őket.

Mennyit kell dolgozni a call centerben?

Call centereink a munkaidő és a munkavégzés helyének szempontjából is rugalmasak.

Jelenleg 6 órában tudsz csapatunkhoz csatlakozni, és ráéréstől függően szervezheted a munkanapodat: azaz azzal sincs baj, ha kifejezetten délelőtt vagy délután érzed magad produktívnak, hiszen te döntöd el, milyen napszakban kezdesz dolgozni!

Ha szeretnél személyes kapcsolatokat építeni a munkatársakkal, közösségben lenni és igényled a folyamatos személyes támogatást, akkor modern irodai környezetben tudsz dolgozni budapesti és debreceni központjainkban.

Ha rugalmasabb munkavégzésre van szükséged, vagy a folytonos helyváltoztatás inspirál jobban, van lehetőséged home office-t is választani: ilyenkor munkaidőd felében otthonról is tudsz dolgozni, míg a másik felét bent töltöd az irodában.

Ha távol laksz mindkét irodától, akkor is tudsz hozzánk csatlakozni: teljes távmunkában is végezheted a feladataidat nálunk dolgozni

Hogyan tudok jelentkezni a call centeres állásra?

Először is szükséged lesz egy önéletrajzra. Ha ezzel megvagy, nincs más dolgod, mint beadni azt a céges oldalunkon a meghirdetett pozícióra, vagy bármely álláshirdető portálon. Ha az utóbbi felületen találsz a hirdetésre, akkor is mindenképp csekkold le a vállaltunk oldalát. Így szerezhetsz benyomásokat a cég hangulatáról és stílusáról, és eldöntheted, mennyire passzol hozzád.

Amint megkaptuk az önéletrajzodat, rövid időn belül telefonon vesszük fel veled a kapcsolatot. A beszélgetés során igyekszünk a lehető legtöbb információt átadni neked a pozícióról. Röviden bemutatjuk a fizetési struktúrát, a munkarendet, a home office és részmunkaidős lehetőségeket, valamint hogy mi lenne a feladatod az ügyfélszolgálati és az értékesítési oldalon.

Ha testhezállónak érzed a munkát, és a telefonos beszélgetés alapján szimpatikusak vagyunk egymásnak, nincs más hátra, mint előre: jöhet a személyes interjú.

Mire számíthatok az interjún?

A személyes interjú a Genertelnél három részből áll: egy kötetlen beszélgetésből, egy informatív részből és egy gyakorlati feladatból.

A kötetlen beszélgetés során elsősorban rád leszünk kíváncsiak: ki vagy te, honnan érkezel, van-e már értékesítési tapasztalatod, és miért érdekelne téged ennyire ez a pozíció.

Ezután következik az informatív rész, ahol részletesen mesélünk neked a cégről, az elvásárokról, a betanulási időszak menetéről, valamint a javadalmazási rendszer elemeibe is beavatunk.

A harmadik, egyben utolsó rész egy egyszerű játékos feladat. El kell nekünk adnod valamit. Ez pedig bármi lehet, amit csak szeretnél! Egy korábbi termék, amivel már dolgoztál, egy tárgy a teremben, vagy akár egy olyan dolog is, amit ott helyben találsz ki. Hogy mi is lesz ez pontosan, azt az interjúhelyzetben fogod megtudni.

Ezután pedig azonnal visszajelzést is kapsz majd arról, hogy hogyan teljesítettél.

Nem árulunk zsákbamacskát: elsősorban arra leszünk kíváncsiak, mennyire vagy rugalmas, empatikus és együttműködő, valamint hogy nyitott vagy-e a tanulásra, az új dolgok elsajátítására. Az ügyfélszolgálati tapasztalat teljesen másodlagos: mi a potenciált keressük benned, nem a szakembert. Azt figyeljük majd, hogy megvan-e benned, ami nem tanulható. A többire pedig majd megtanítunk mi.

Miért jelentkezek?

Ha jól kommunikálsz, inspirál a sales világa, és szeretnéd időben és térben kötetlenül végezni a munkád, akkor a call center csapatunkban a helyed! Legyen szó akár az ügyfélszolgálati, akár az értékesítési oldalról, feladataidat könnyedén igazíthatod az olyan mindennapi elfoglaltságaidhoz, mint a család, a suli vagy a szabadidős programok! A Genertel call centerben stabil, kiszámítható hátteret biztosítunk, túlóra és egyéb nyomasztó kötelezettségek nélkül. Azt pedig hogy pontosan mikor, hol és mennyit dolgozol, rád bízzuk. Éppen azért, hogy a legjobbat hozhasd ki magadból.

Kedvet kaptál? Próbáld ki magad nálunk!

Megnézem az álláslehetőségeket