Persze, ez nem is kérdés – természetesen már az első munkanaptól! Stabil, megbízható munkahelyet kínálunk, és minden munkavállalónkat és a bérét is korrektül bejelentjük, nálunk nincs borítékos rendszer. A bér után pedig minden járulékot befizetünk a munkatársaink után.
Értékesítési pozíció
Biztosítási megoldás specialistaként egy társadalmilag is kiemelten fontos feladatod lesz: segítesz a biztosítások iránt érdeklődő leendő ügyfeleinknek megtalálni a számukra legjobb megoldásokat, hogy ha baj van, a legmegfelelőbb segítséghez jussanak, a lehető leggyorsabban. Szakértelmeddel egy olyan biztonsági hálót alakítasz ki az ügyfelek köré, amivel biztonságban tudhatják szeretteiket, otthonukat, vagyontárgyaikat és saját magukat.
Tudjuk, hogy nem mindenkinek való hosszú távon ez a munka, de aki komolyan veszi azt, hogy tanulni, fejlődni akar, azt mi is komolyan vesszük és minden támogatást megadunk neki. Ennek az eredménye nálunk az szokott lenni, hogy napi 6 órás munkával havi bruttó 500.000 – 600.000 forint között, vagy akár még többet is stabilan haza tudsz vinni.
Pozíció leírása
Munkaidő: 80% értékesítés + 20% ügyfélkapcsolati feladatok
Te leszel az, aki felkeresed a biztosítások iránt érdeklődő leendő ügyfeleinket telefonon, megismered az igényeiket, és a számukra legjobb terméket ajánlod a termékpalettánkból. Mi nem tukmálunk, hanem értéket közvetítünk. Lehetőséget kínálunk az ügyfeleknek és segítjük őket a választásban.
Ne aggódj, tudjuk, hogy ez a munka hosszú távon nem könnyű, ezért óvjuk kollégáink mentális egészségét, ahogy csak tudjuk. Törekszünk arra, hogy színessé és változatossá tegyük a munkakörödet, így az értékesítés mellett ügyfélszolgálati és állományápolási feladataid is lesznek. Itt adminisztrációs teendőid is lesznek, a hívással és ügyfelünk problémájával kapcsolatos információkat is rögzítened kell majd.
Miben legyél ügyes?
Legyen jó a dumád és találd meg a közös hangot az emberekkel. Fontos, hogy barátságosan kommunikálj, és nyugodt és udvarias tudj maradni a legváratlanabb helyzetekben is.
Elfogadjuk, hogy lehetnek rossz napjaid, hiszen emberek vagyunk, de értékeljük, ha a többi napon kiemelkedően empatikus vagy az ügyfelekkel.
Nálunk az a kultúra a kollégák között, hogy a dráma helyett partnerként kezeljük egymást, és higgadtan, nyugodtan, de őszintén megbeszéljük egymással a problémákat. Arra kérünk, hogy a konfliktusokat Te is így kezeld.
Akarj tanulni és fejlődni, és tudd alkalmazni az új ismereteket. Az elején sok lesz az új információ a termékeinkről és a folyamatinkról, ezért jó, ha nem ijedsz meg az újdonságoktól. Legyél arra nyitott, hogy megtanulj értékesíteni. Mi minden tanulási folyamaton végigvezetünk és támogatunk.
Nem fogunk kertelni: ebben a munkakörben előfordulhat, hogy akár napi hússzor is Rád tehetik a telefont. Ez a terület akkor való Neked, ha nem riaszt el (teljesen) a visszautasítás. Tudjuk, hogy az értékesítésben pont ez a legnehezebb, ezért megtanítunk arra, hogy hogyan tudd az elutasításokat jól kezelni és továbblépni.
Az első 3+3 hónap a legnagyobb kihívás, ha gyorsan feladod, nem fog megtérülni a munkád. Ezért jó, ha türelmes tudsz maradni magaddal és másokkal. Az eredményekhez és az emberekhez is szükség lesz rá. Ne feledd: mi tényleg egy csapat vagyunk, egy hajóban ülünk, ugyanarra evezünk, támogatjuk egymást.
Legyen jó a dumád és találd meg a közös hangot az emberekkel. Fontos, hogy barátságosan kommunikálj, és nyugodt és udvarias tudj maradni a legváratlanabb helyzetekben is.
Az első 3+3 hónap a legnagyobb kihívás, ha gyorsan feladod, nem fog megtérülni a munkád. Ezért jó, ha türelmes tudsz maradni magaddal és másokkal. Az eredményekhez és az emberekhez is szükség lesz rá. Ne feledd: mi tényleg egy csapat vagyunk, egy hajóban ülünk, ugyanarra evezünk, támogatjuk egymást.
Nem fogunk kertelni: ebben a munkakörben előfordulhat, hogy akár napi hússzor is Rád tehetik a telefont. Ez a terület akkor való Neked, ha nem riaszt el (teljesen) a visszautasítás. Tudjuk, hogy az értékesítésben pont ez a legnehezebb, ezért megtanítunk arra, hogy hogyan tudd az elutasításokat jól kezelni és továbblépni.
Akarj tanulni és fejlődni, és tudd alkalmazni az új ismereteket. Az elején sok lesz az új információ a termékeinkről és a folyamatinkról, ezért jó, ha nem ijedsz meg az újdonságoktól. Legyél arra nyitott, hogy megtanulj értékesíteni. Mi minden tanulási folyamaton végigvezetünk és támogatunk.
Elfogadjuk, hogy lehetnek rossz napjaid, hiszen emberek vagyunk, de értékeljük, ha a többi napon kiemelkedően empatikus vagy az ügyfelekkel.
Nálunk az a kultúra a kollégák között, hogy a dráma helyett partnerként kezeljük egymást, és higgadtan, nyugodtan, de őszintén megbeszéljük egymással a problémákat. Arra kérünk, hogy a konfliktusokat Te is így kezeld.
Legyen jó a dumád és találd meg a közös hangot az emberekkel. Fontos, hogy barátságosan kommunikálj, és nyugodt és udvarias tudj maradni a legváratlanabb helyzetekben is.
Akarj tanulni és fejlődni, és tudd alkalmazni az új ismereteket. Az elején sok lesz az új információ a termékeinkről és a folyamatinkról, ezért jó, ha nem ijedsz meg az újdonságoktól. Legyél arra nyitott, hogy megtanulj értékesíteni. Mi minden tanulási folyamaton végigvezetünk és támogatunk.
Az első 3+3 hónap a legnagyobb kihívás, ha gyorsan feladod, nem fog megtérülni a munkád. Ezért jó, ha türelmes tudsz maradni magaddal és másokkal. Az eredményekhez és az emberekhez is szükség lesz rá. Ne feledd: mi tényleg egy csapat vagyunk, egy hajóban ülünk, ugyanarra evezünk, támogatjuk egymást.
Elfogadjuk, hogy lehetnek rossz napjaid, hiszen emberek vagyunk, de értékeljük, ha a többi napon kiemelkedően empatikus vagy az ügyfelekkel.
Nálunk az a kultúra a kollégák között, hogy a dráma helyett partnerként kezeljük egymást, és higgadtan, nyugodtan, de őszintén megbeszéljük egymással a problémákat. Arra kérünk, hogy a konfliktusokat Te is így kezeld.
Nem fogunk kertelni: ebben a munkakörben előfordulhat, hogy akár napi hússzor is Rád tehetik a telefont. Ez a terület akkor való Neked, ha nem riaszt el (teljesen) a visszautasítás. Tudjuk, hogy az értékesítésben pont ez a legnehezebb, ezért megtanítunk arra, hogy hogyan tudd az elutasításokat jól kezelni és továbblépni.
Ahonnan dolgozhatsz
Jó ha tudod
Igen, jelenleg 6 órában lehetséges, így a munka mellett jut idő a magánéletre és a kikapcsolódásra is.
Biztosítási termékeket: lakásbiztosítást, balesetbiztosítást, casco-t és kötelező biztosítást (KGFB).
Először a lakás- és balesetbiztosítással fogsz kezdeni, mert azok a fő termékeink. Ne izgulj, mindenre megtanítunk alaposan, nálunk folyamatosak a képzések és a mentori támogatás.
Az 1 hetes tréning után már vonalba tudsz ülni és jól kereshetsz! Képzéseink folyamatosak és változatosak!
Bejövő call centerünk hétfőn 8 és 20 óra között, keddtől péntekig pedig 8 és 16 óra között van nyitva, míg az értékesítési specialisták hétfő és csütörtök között reggeltől 18 óráig, pénteken pedig 16 óráig állnak az ügyfeleink rendelkezésére.
Nem probléma, mi mindenre megtanítunk és folyamatos szakmai, konfliktus-kezelési és értékesítési képzésekben lesz részed nálunk. Értékesítési tapasztalat nélkül is várunk csapatunkba, lényeg, hogy legyél elszánt és nyitott, akarj teljesíteni és mi támogatni fogjuk a fejlődésedet.
A hétvége a pihenésé, a családé és a barátoké, így nem dolgozunk hétvégén.
Mindenki számára adott a karrierlehetőség, csak rajtad áll, mit tudsz kihozni a kínálkozó lehetőségekből. Annyi biztos, hogy ez a munkakör szuper ugródeszkát jelenthet cégen belül akár a többi terület felé is: az állománykezelésen, a termékmenedzsmenten, vagy az IT-n belül is hasznosíthatod tudásodat, ha elég ambiciózus vagy.
Nem, nálunk nincs plafon. Amennyi szerződést kötsz, annyi után kapsz jutalékot.
Minden hónap ötödikéig érkezik a számlára.
Mi alapvetően értékesítő call center vagyunk – így mindkét pozícióban mindig ajánlunk védelmi lehetőséget = biztosítást az ügyfeleknek.
Igen, az első héten gyakorlati oktatásban részesülsz, ahol mindent megmutatunk, magát a terméket, rendszereket, értékesítési praktikákat – illetve beülhetsz aktív dolgozók mellé behallgatni. Utána is végig ott vagyunk, segítünk és támogatunk. Célunk, hogy kiváló munkatárssá fejlődj, és ehhez minden segítséget megadunk.
Igen, folyamatosan kaptok visszajelzést a munkátokról.
Nálunk szabad értékesítés van, nem mondjuk meg szó szerint, mit kell mondani, rád bízzuk, de természetesen van segítő-script (mi így hívjuk), amelyben a fontos információk, mondatok, kérdések benne vannak. Természetesen, ha segítségre van szükséged, akkor segítünk – de nem kötjük meg a kezed. Hiszünk abban, hogy minden kollégánk akkor tud a legjobban teljesíteni és akkor érzi magát a legjobban, ha nincs gúzsba kötve.